Simsekayse Hanımlar devlete gittim geldim şimdi 6+4 haftalık kese var fakat bebek görünmedi normal mi aynı durumu yaşıyan oldu mu ?
mercimekannesi27 Simsekayse canım bende 6 hastalıkken gittim, sadece kese göründü herşey normal 10 gün sonra gel kalp atışını duyalım dedi, normal içini ferah tut☺️
Aslan02 Simsekayse kişiden kişiye değişir canım bu durum hiç stres olma ☺️ Maksimum 2 hafta icinde gözükür daha cok kücük oldugu icin ultrasonda gözükmeyebilir. Bende o dönemlerde görememiştim 8. Haftada cok net sekilde görmüştüm 🌸
Kaahvelii Simsekayse bende 6+5 ken gittim canım zar zor silik bi şekilde gözükmüştü kalp atışı bile duyamamıştım şimdi ikinci randevumu bekliyorum
Srfe_01 mercimekannesi27 kişiye ve ultrasona göre degısıklık gosterebılıyor benımde 5+1 de gozukmemıtı bır hafta sonra gel dedı gıttıgımde gözükmüştü
Simsekayse mercimekannesi27 evet tahlillerimi yaptırdım bakalım kontrol için randevu alıcam tekrar inşallah 🤲🏻🐣