Arkadaşlar iki aydır bebek deniyorz ama olmuyor maalesef . Fakat akışına bıraktığım için test falan kullanmıyorum. Beniö merak ettiğim şey şu yumurtlama dönemindeki akıntı ile hamilelik belirtisi olan akıntı nasıl ayırt edilebilir . Reglime 7 gün var ama akıntım çok fazla . Sizce hamilelik belirtisi mi yoksa daha yebş mi yumurtluyorum. Bilen var mı 🥺