Mide bulantısı, uykusuzluk, regl ağrısına benzer ağrı, kasıklarda ağırlaşma ve bacak hareketlerinde azalma, bebek hareketlerinin azalması, ufak düzensiz kasılmalar falan hepsi var bende. Ama ne normal doğum oluyor ne de sezaryen için gün aldım. İlk gebeliğim o yüzden hastaneye gitmeli miyim yoksa beklemeli miyim bilmiyorum bile. Bugün doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek