Brnhm131210 Açlık kan şekerim 95 civarı tokluk da 100-120 arası çıkıyor ama ben pek bilgim olmadığı için bilemiyorum sizce normal mi bu değerler doktor da bilgilendirmedi pek
_aren Brnhm131210 ikiside gayet iyi açlık 70-100 arası tokluk ise 100-140 arası olmalı şeker hastası olmayanlar için.
Brnhm131210 _aren dahiliyeye görünmem gerekiyormuş ölçüm yapıyorum bende evde ama hiç şeker konusunda fikrim yok. Gebelikte başıma geldi sadece teşekkür ediyorum 🙏🏻
_aren Brnhm131210 iyi yapıyorsun benimde şekerim yok ama sabah akşam ölçüyorum yinede. Arada da dahiliyede baktırıyorum