Samiysfmrym aslında genel olarak iyi düşünüyorum ama internetten araştırdım mi bir kaç olumsuz hikaye okudum mu morelim altüst oluyor. Daha öncede düşük yaşadım umarım gene aynı şeyleri yasamam. Tek umudum yavrumun var olması. Kalp atışının duyulmuş olması. Bu durumu nadir kimse yaşıyor galiba. Bu durumu yaşayan çok kimseye rastlamadım. Rastladiklarimda yarisi olumlu sonuç yarışı olumsuz.