Happybeybi55 insAllah iyidir anne de bebek de be de erken dogum yaptim 6-6.5ay olarak fakat 1hafta yasayabildi canım kızım..Ne diyim Taktir Allah ın sabır bizim :( Rabbim insAllah Ben dahil dileyen isteyen herkese aratmadan Hayırlısıyla nasip Eder inșAllah amin ecmain 😞🙏🏻