Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım geçen ay adetim 15 gün gecikmişti bugün hormon testi için doktora gittiğim bana doğum kontrol hapı verdi hamile kalmak istiyorum dedim ama ilacın içeriye baktığımda gebe kalmayı önler yazıyor. Başına böyle birşey gelen varmu