Kızlar bir iki hastane için fiyat aldım. Doktorumun muayenehanesine gidiyorum. Bazı hastanelerle çalışıyor. Verdiği fiyatlar 8-12 bin arasında değişiyor. Bizim de biraz borcumuz var. Ve tam hastane paramız kadar. Yani onunla borcumuzu kapatıp gül gibi geçiniriz. Üniversite hastanesine de aryıca tahliller falan için gidiyorum. İlk hamilelik olduğu için çekiniyorum ama çok fark oluyor mu aralarında?