PasaninAnnesi 34+4üz beyaz akıntım yoğub dedim doktorum bana 2 tane olan 3 gun arayla kullanilan fitilden verdi. Dün aksam bir tanesini kullandim gece yatarken 12 gibi sonra gece 3 gibi yanmayla uyandim cok yanma yapti hem vajinanin icinde hem disinda. Iki uc kere yikadim zor gecti uyumusum. Sabah kalktim icten yanma devam etti karnimin altinda gun boyu yanma hissettim.icten hala daha devam ediyo. Daha once ayni fitili 2 kere kullanmistim ama böyle bir sorun olmamisti. Bu fitili kullanip böyle yanma yaşayan var mi? Daha öncekilerde yanma olmadi bunda oldu düşündürdü beni. Gyno lomexın adı
Maviss35 PasaninAnnesi canım bende kullandım ondan ama hiç yanmam falan olmadı mantar mı olmuşsun verdi ? Alttan bakmadan nasıl o fitili verdi 😬
Hanifeak PasaninAnnesi bende hamilelikte son haftamda kullanmıştım ama çok aşırı birşey hissetmemiştim tahriş olduğu için yandığını düşünmüştüm ben 🤔
Ececeyda PasaninAnnesi merhaba cankm bende 32+3 um doktorum verdı daha demın kullandım. Cok kuru oldugu için ileriye itemedım. Biraz yanma yaptı ama saatler gectıkten sonra ne olur bilmiyorum. Buarada aynen banada hıc altan muayene etmedı
SedanurAydnAta PasaninAnnesi bende 2 kere kullandım hiç yanma yapmadı 12 tane kullandım hatta 😅 belki çok itmemişsşndir dışta kaldığında kaşıntı yanma yapmıştır
PasaninAnnesi Maviss35 akıntı olunca veriyo canm daha öncede iki kere verdi akıntım var dersem veriyo. Asağıdan hic bakmadi
Maviss35 PasaninAnnesi çok garip mantar ve enfeksiyon tedavisinde kullanılıyor bu ilaçlar bende geçen acile gittim aşırı kasık ağrısıyla alttan muayene etti mantar olmuşsun dedi ondan verdi
PasaninAnnesi Maviss35 ben hic alttan muayeneyle kullanmadm sikayetime gore veriyo doktorum bilmiyorum ki. Ama acilde genelde hemen alttan bakma taraftarlari
PasaninAnnesi Ececeyda sana ne icin verildi canm akıntı icin mi ? Durumun ne yanma yaptimi cok fazla? Bende bebek artik cok asagida diye korktum cok itemedim önde kaldi diye mi cok yanma yapti ki onuda anlamadm önceki kullandiklarimi itiyodum iyice
VVV41 Evet bende kullandım ve yanma oluştu bende enfeksiyon mantar vardı muhtemelen sen de de var😕hala da arada kullanıyorum yıkama ama ertesi günde kalıntıları çıkıyor tuvalette vajinadan 😕
PasaninAnnesi VVV41 dayanamadm gece cok yandi yıkadm bende ama 3 saat falan durdu icerde sanrm eridiği icin öyle oldu bide korktum cok ileri itmeye bebek asagida artik o yuzden tedirgin oldum ister istemez 😢
Ececeyda PasaninAnnesi canım gece kullandım ilaç kuru oldugundan maalesef itemedım cok. Biraz yanmam oldu ama öyle cok fazla değil. Sabah kalktıgımda iç çamaşırım pislenmişti ilaç kendini bırakıyor sanırım🙄
Aysnrbla İdrarıma bakmıştı az bi enfeksiyonum çıktı sirkeli suyla yıka her seferinde dedi bide kendim duştan çıktıktan sonra çamaşırımı ütünün altında beklettim çok sıcak olsun diye hemen giydim çok iyi geldi o deneyin kaşıntıya yanmaya çok iyi geliyo
PasaninAnnesi Aysnrbla sirkeli su bana yaramadı. Ph dengesini bozduğu icin herkesde ise yaramiyo bende şişme ve tahris yapti sirkeli su
VVV41 Bende çamaşırımı ütüleyerek giyiyorum ama sıcakken giymiyorum bi zararı olur diye soğuyunca giyiyorum
PasaninAnnesi SedanurAydnAta evet 35 haftalık olduk bebekde aşağıya indi artik korktum fazla itmeye 🙈 sanrm ondan da olabilir
Nurrrrrrr PasaninAnnesi bende dün gece kullandım aynısını ama hiçbir sıkıntı yaşamadım belki iterken zedelemis olabilirsin canım