haticerabia45 Happybeybi55 ben normal doğumda sadece önlük giymiştim 🙈😂 muhtemelen sezaryen de öyledir
Selin12- Happybeybi55 sadece ameliyat önlüğü giydiriyorlar kafana bone takılıyor o şekilde ameliyat haneye alınıyorsun
Damli Happybeybi55 tamamen çıplak vücut üstüne ameliyat önlüğü giydirip götürüyorlar orda çıksrıyorlsr tabi
Tubikayra Happybeybi55 dogum önlüğü giyiloyor normal ve sezeryan için aynıdır arkadan bağlaniliyor, yatağınızda ile ameliyta indiriliyorsunuz, öncesinde sonta takılıyor ve uzeriniz örtülü oluyor endişe etmeyin tesettür lu iseniz