acelyamom Kızlar 19+5 günlük hamileyim kasiklarimda hiç olmayan bir ağrı var normal mi ılk zamanlar böyle olmuştu uzun zaman sonra şimdi tekrar basladi endiselenmelimiyim sizce?
Derya341986 Bende de vardı bgn hatta bir korkuyla idrar testi yaptırmaya gittim çünkü idrar yolu iltahabı için antibiyotik kullanıyorum