Aysun09 Kızlar 15’i haftamdayım bir saat yürüyüş yaptıktan sonra hafif kasık ağrılarım başlıyor daha erken değil mi? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı?
eflinveannesi Aysun09 bende yaşadım 17. Haftadayiz yeni geçti doktor normal olduğunu söyledi hatta ben kasik ve bacak ağrısı çekiyordum Tez zamanda geçer sizinde inşallah 🥰