Valla ben şuan 33+1 deyim geçen hafta serum takıldı kan ilacı olarak iki tüp ferinject enjekte edildi seruma. Ferplex fol ile de şurup olarak içiyorum sabah akşam doğuma kadar ve doğumdan sonra da devam ediceksin dedi. Yalnız benim değerlerim çok düşüktü 8e kadar düştü hemoglobinim.