Beben şu an çok küçük sürekli pozisyon değiştirir aşağıda olur yukarıda olur sağda olur solda olur. Deli dans gibiler zaten 😂 30. hafta gittiğimde yukarda dedi bana da mesela ve 36ya kadar aşağı dönmesini bekleriz hala dönmemişse büyüdüğü için daha da dönemez ve sezaryen olman gerekebilir dedi. Ben de hayırlısı dedim. Doktorunuz ekstra bir şey söylemediyse korkmayın belki siz bunu yazana kadar yukarı dönmüş bile olabilir. Başı doğum kanalına girerse sıkıntı olabilir ancak. Aşağıda olmasında sıkıntı yok.