Cerenora Esenn Canım içtiğin su bebeğe gidiyor diye bir şey yok. Sen içtikçe senden olasentaya giden damar rahatlıyor kanının yoğunluğu azalıyor. O yüzden bol bol iç. Doktor kan sulandırıcı verdi mi?
Esenn Cerenora Henüz birşey vermedi. Tekrar görmek istedi pazartesi gidicem yeniden. Kan sulandırıcı iyi mi geliyor cnım . ?
Cerenora Esenn Benim hiç suyun yoktu 2. haftanın sonunda biraz oluştu iğnelerden sonra. Şimdi iki katına çıkardık inşallah daha da iyiye gider. Hepimiz için.
Gizemmcllk Esenn Banada dedi doktor suyunun azalma riski var diye ben bol bol su tükettim hiç aksatmadan şimdi doğumuna tahmini 1 hafta süre var çok şükür suyum güzel hâlâ da bol bol tüketiyorum
Eymerce Esenn merhaba canım. İlk bebeğimde benimde suyum azdı son haftalarımda acil doğurman lazımm demişlerdi 42. Haftada zor doğurdum. Bol bol su iç Allah’ın izniyle birşey olmaz. Suyu ihmal etme