Kızlar geçen hafta perşembe günü dahiliyeye gittim hamilelikten önce tip 2 diyabetim vardı hamilelikte insüline geçtim 1. Açlıklarım 250lerde geliyor doktor çok fazla dedi 7 dozdan 9a yükseltti ama hala aynı bebeğim 37+1de prematürelik biter bitmez alınacak bugün tam 36+0 olduk içimde hep bir şüphe var ama dahiliye doktorum beni 5 senedir takip ediyor ve perşembe kontrolümde ben senin gebeliginin bu kadar süreceğini bile sanmıyordum açıkçası bebek ölür diye düşünüyordum dedi karnımda kaldığı her gün bu söz aklıma geliyor ve stres oluyorum sizce bunu kadın dogum doktoruma söylemeli miyim dahiliye doktorunun bunu demiş olması önemli mi yani aklım çok karıştı korku içerisindeyim anca bugüne kadar dayanabildim dogumuma 8 gün kaldı ama bir şey olur korkusu beni bitiriyor ne yapmalıyım