nazlihasan Sezgin yaa çok iyi o zaman ben daha pahalı sanıyordum ama dolar nedeniyle kesin artış olmuştur
Kubra29 nazlihasan bende lotusa gidiyorum imran hanıma eğer normal doğuma ebeler girerse 650 dedi doktor istersen 1300 normalde olsa sezaryen de olsa değişmiyormuş.
Sezgin nazlihasan şu an ki fiyatları bende bilmiyorum ama urfada da doğum yapmak istemiyorum ya hayırlısı bakalım. Çok kalabalık kadın doğum doktorları urfada
Ecece440 Yazmayalı uzun zaman olmuş bu tartışmaya ama belki görürsünüz kızlar . Urfa’da metrolifeta doğum yapanlar nasıldı odalar ve doğum süreci nasıl yönetiliyor bilgi verir misiniz 🙏🏻🌸