S00-00 geçmiş olsun canım bnde 7+4 haftalığım dün açık pembe akıntım oldu bugün de kahveye dönüştü doktorum yoğun kırmızı kan olmadıkça sorun değil dedi bugüne randevu verdi ultrason da bakacak inşallah birşey yoktur bnde düşük tehlikem olmadığına rağmen tüp bebek olduğu için bir aydır progestan fitille iğne yapıyorum gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz bebeği sağlam yerleşmesine yardımcı oluyor progestan