Nermin_nur1 12. Haftada yüksek ihtimalle,17. Hafta kesin olarak kız olacağını öğrendik ilk günden beri ismiyle seviyoruz:) doğmadan evin ferdi oldu resmen, Ada’nın kargosu geldi, Ada’nın deterjanı nerde falan içim hoş oluyor hep :) Nare ismide çok güzelmiş sağlıkla doğsunlar isimleriyle yaşasınlar inşallah 🎀🧿