mucizegebelik6 Kızlar yaa 36. Haftadayım doktorum 2. Doz covid asını ol diyor. 28. Hafta covid olmustum 3 ay içinde tekrar covid olma durumum mu var acaba napsam
Esra33-34 mucizegebelik6 banada ıkı bucuk aylıkken ol demıstı ıkıncı dozu. Bende 4. Ayımda olurum aşıyı dedım ne yazıkkı virüse 3,5 aylık yakalandım cok agır geçirdim. Ikıncı doz yaptırıcam aksatmadan bu sefer.
Saelif mucizegebelik6 bende 36+4 oldum hala asi olmadim covid asisi bugun doktora gidicem solicem bakalim ne dicek