Nsy Rabiaaa46 ben de rennie şurup kullanıyorum ama doktorum bugün olabildiğince ilaç önermediğini söyledi. Baharatsız iyi pişmiş ürünler ve kefir önerdi. Yine de günde 4 keze kadar kullanabilirmişim
Sinemmmmm58 Rabiaaa46 ben kullaniyorum canim haftada 2 kutu bitiyordur 🤦♀️ ilk hamileligimde de kullaniyordum gaviscon ve rennie arasinda gidip geliyorum surekli cunku gecmiyoe hicbirsekilde dogal.yonle cok denedim
Zeynepkosez Bana önerdi ama ben gaviscon yerine süt içmeyi tercih ettim. Sürekli yudum yudum ılık süt içiyorum anında kesiyor
starmom Sineemiis ben doktora danışmadan geçenlerde ilk defa içtim evde varmış kullanım tarihi daha var ama kıvamı çok koyu muhallebi gibi tadı nanemsi bi garip normal kıvamı böyle mi bilmediğim için soruyorum yoksa yenisini mi alayım