HENNA1327 Arkadaşlar ben göğüs pompası almadım sezeryanla dünyaya gelecek bebeğim kesin almam gerekiyor mu göğüs pompası? 🤔
starmom HENNA1327 üstte dursun diye bende yorum yapayım 😊 benim ilk gebelipim pek bilgi sahibi değilim ama deneyimli anneler sezeryanda sütün geç geldiğini pompa yardımıyla sürekli sağım yaparak sütün devamlı ve düzenli geldiğini söylüyorlardı postlarda bide bebek emmediği zamanlarda kullanılırsa süt arttırıyormuş içindekini sonra bebeğe içiriyorlarmış 🤷🏼♀️
babypoemnur HENNA1327 benim iyi ki aldım dediğim şeyler arasında geliyor sık emzirmeme rağmen yinede göğsümde sertlik olunca sağım yapıyorum aşırı tavsiye ederim
dml33 HENNA1327 bnm hemen sutum gelmedi ilkte sezeryanda nerdeyse 1 haftayi buldu sağım yapa yapa getirdm o konuda ıyi oldu bana simdi hastaneye bile götürmeyi dusunuyorm gelmezse hemen sagarim
Melek141120 HENNA1327 kesinlikle alınmalı zor durum anında gidip almanız kolay olmaz. Ben sezeryan oldum ilk 2 gün hep sağım yaptım sütüm gelsin meme ucum çıksın diye. 3. Gün sütüm geldi taş gibi oldum o zaman da sağım yaptım 4-5 gün boyunca çünkü bebeğim o kadar boşaltamadı göğsümü eğer sağmasaydım mastit bile olabilirdim. Ağrımı sızımı alıyordu en azından sağdıklarımı da bebişime verdim hep.
Elifbrtnn Benim ilk de hiç gerek olmadı ama iki de oldu iyi ki de varmış diyorum yani bence gerekli kesin olmalı.
ikicocukluhayat HENNA1327 az süt olması kadar bazen çok süt olması da zor oluyor göğüsler ilk zaman bende çok şişmişti süt fazlaydı yenidoğan bı bebeğin emecegi miktarda belli olunca bu kez göğüslerim şişmişti ve süt bebeğin ağzına tanziklo gelmeye başlamıştı ateşim falanda çıkınca ablam koşa koşa makina alıp geldi o sagdigim andaki rahatlığı anlatamam içimde bı alev topu vardı sanki söndü 😄
Kbramsa HENNA1327 benim de ilk bebeğimde çok işime yaradı ama elektrikli de aldım manuel de bence çok para vermeden Manuel’de fazlasıyla iş görüyor
damlaakgn HENNA1327 şöyle söyleyeyim ben doğum yaptım bir ay önce göğüs yaralarımdan dolayı emziremiyorum bebeğimi o kadar çok agrıyor ki kopacak gibi ağlaya ağlaya emzırıyorum resmen hala geçmedi o yüzden sütümü her gün 3 saate bır pompalayıp verıyorum benım ıyıkı dedıgım şeylerden tabı kısıden kısıye degısır
goldumsu HENNA1327 ben post açmıştım çoğu gerekli çoğu gereksiz dedi. Bende çok yüksek maliyetli bişey almadım, otomatikler 500den başlıyor bana gereksiz geldi. Ha elimdeki yeterli gelmezde ihtiyacım olursa doğumdan sonra elektrikli olanlardan temin ederim.
HENNA1327 Hepinize çok teşekkür ederim benim de doğuma üç üç buçuk hafta kaldı bir sezaryen olacağı için almaya karar verdim yorumlarınızdan sonra. 😇