haziransekiz Arkadaşlar 9 haftalık gebeyim ve dünden beridir vajinada baskı hissediyorum. İkinci gebeliğim ilkinde böyle birsey yaşamamıştım sebebi nedir bilen yazsın lütfen
Angel_ela1 haziransekiz bende de aynı şikayet olmuştu doktor üşütmemi söyledi üşütünce enfeksiyon artıyormuş birde çok uzun soğur ayakta kalmamaya çalış
Fadime99 haziransekiz bu haftalar sancı için erken canım enfeksiyondan başka bişey aklıma gelmiyor, geçmezse doktora görün
Sarahh haziransekiz hiç bir şey olmadı rahim büyüyor büyük ihtimal ondandır . Bendede ilk hamilelikte böyle sancı falan yoktu ama bunda fazla oluyordu beline kadar vuruyordu