Bebegim07 3Lu tarama testimde beta hcg 11402 cikti bu normal mi ?Ama normal deger 0-5 arası yazıyor.Doktora henüz gitmedim .Haftya gidicem
Meloirmak Bebegim07 benim değerimde 13455 çıktı bende henüz gitmedim doktora doktorum geçici göreve gitmiş bekliyorum öyle normal mi bende merak ediyorum
Hamilebayan #meloirmak #bebegim07 benim 14815 çıkmıştı kızlar ve doktor sonuçların iyi olduğunu hatta maşallah güzel çıkmış dediğini bilirim şuan 38+4 günlük hamileyim.