ekeryase Sevgili anneler, 3-4 aylık bebekle tatil yapılabilir mi? Tecrübeliler cevap verebilir mi? 💕🙏🏿
deniz_kizi ekeryase valla ben 2 buçuk aylık bebekle gitmiştim kendinize güveniyorsanız bence gidilir ☺️
Drkmls ekeryase birbirinize alıştıysanız çocukla bence gidilir biz 3-4 ayda hala geceleri oturup gündüzleri uyuyoduk onun için tatile gitsemde bişey anlamazdım bence çocukla işgili bişey ama şuna hazırlıklı olun ilk tatil çocuk kaç aylık olursa olsun çok zor oluyor hele yanlız gittyseniz ben ilk tatilimizde ağlamıştım bidaha tatil yapamıcaz diye 😂
ekeryase Drkmls Bebekli ilk tatil olacak. Üç kişilik hakkımızda hayırlısı. Yüce yaradana güvenip çıkacağız yola☺️🙏🏿
AysunUgur ekeryase herkesde farklı olur canım,gidip çok güzel geçti diyen de gördüm ben, bin pişman olan da, bizde gitmeyi düşünüyoruz inşallah o aylarda, farklı bi deneyim olacağı kesin 😁
deniz_kizi ekeryase yani açık konuşmak gerekirse biraz zor oluyor tabi. Öyle çocuksuz gidilen tatiller gibi beklentileriniz olmasın. Tabi çocuktan çocuğa da değişir. Sakin ve uyuyan çocuğunuz varsa bir nebze daha kolay olabilir. Sıcaktan pek bunalmadı genel olarak gölgede tutmaya gayret ettim. Çok küçük olduğu için denize havuza falanda sokmadım. Doktorumuz da sokmayın demişti. İnşallah keyif alacağınız bir tatil olur ☺️
Vicibici ekeryase bebeğin sakinliğine bağlı bence canım. Etrafımda çok giden oldu öyle. Genelde bebekleri uykucu ve sessizdi gördüklerim. Benim bebiş de öyle olursa düşünmeden giderim sanırım💃
Demirssmomm ekeryase biz bu yazlık tatilimize gittiğimizde bebek 3 aylık olacak, yol dışında sorun olacağını sanmıyorum. İnternette 1 aylık bebeği denize vs sokanlarda var. Onlara olmuyorsa bizede olmaz bişey 🙈