İlk hamileliğim bilmediğimden soruyorum 😬
Diyelim sancım geldi hastaneye gittim normal doğum olacak bana ameliyat önlüğü giydirirler mi sezeryandaki gibi yoksa kıyafetlerimle mi kalırım
Ablam doğum yapacaktı yazdı o zaman elbise ile gitti arada baktılar açılması var mı diye ama şuan kış ben pantolonla gitsem dedim sonra aklıma bu geldi