gonulcelen astroloji123 yapılmaması yapılmasından daha daha daha sakıncalı Yapılmasının ne gibi sakıncası olur anlık aç karnına baklava yemiş olursun Yapılmaması erken Doğum , iri kilolo bebek, suyunuz artar ve bebek için risk oluşturur vs vs bunlar bir kaçı
Nefesliva astroloji123 benım babamda şeker hastası hemde baya üst seviye ben açlık tokluk verdim değerlerim çok güzel çıkmasına rahman şeker yüklemesinde şekerim çıktı bence yaptırılmalı
Esen Kesinlikle yaptırın benim doktor istemedi açlık tokluk baktı dontor degistirdim yapmadığını söyledim tekrar açlık tokluk istedi ve yüksek cıktı dahileyeye gittim bugün diyete başlattı düşmezse ilaç başlıyacak kesinlikle ihmal etmeyin
deletedmom6295 yine bir şeker yükleme postuyla beraberiz☺️tip2 diyabetli bir hamileyim. şeker konusunda bilinçli başladım gebeliğime ve öyle devam ediyorum. canan karatayın dediği gibi besleniyorsanız zaten gebelik şekeri olma ihtimali çoook çok düşük olur çünkü verilen diyet bu şekildedir. ama ülkr olarak günlük beslenme alışkanlıklarımız diyabet konusunda bizi olumsuz etkiliyor. iri bebek yenidoğan sarılığı yenidoğanda hipoglisemi anne karnında bebek ölümleri bugüne kadar bildiğim ana etkileriydi. hafta sonu yapılan detaylı ultrasonumda öğrendim ki şeker olan annelerde bebekte kalp anomalisi olma ihtimali yüksekmiş. 45 dakikanın yaklaşık 15 dakikasını bebeğimin kalbini inceleyerek geçirdi radyolog. kalpte sorunumuz çıkmadı çok şükür çünkü diyetle şekerimi baştan beri kontrol altında tutuyorum. hastalığı bilmeden bilinçsizce beslenseydim belki büyük sıkıntılara yol açacaktım.
astroloji123 deletedmom6295 kendi annem kardeşime yaptırmıştı bana da yaptırmadı kardeşim çikolataya tatlıya çok düşkün 😏annemlerde de genetik zaten şeker bende tatlıya şekere düşkünüm eşimin babasında da vardır genetik olarak şeker var bebeğe de bulaşa bilir diye düşündüm şeker yüklemesi de olursa daha da kötü olmaz mı