Ah ezeli sorunum :( geceden büyük bir bardak suyun içine 3-4 adet kuru kayısı ve kuru erik koy, sabah hepsini ye iç. Gün içinde min 2 lt su. Bi süre sonra bunu yapmaktan bıkıyorsun.( evet hergün yapmak lazım) O günlerde de sabah ılık sıcak arası suya zeytin yağı dök iç. Sonra yine kayısı su…. Maalesef. Bazen ikisini de bir kaç gün yapmadığımdan hemen tekrar kabızlık oluyor tabi o zaman da çok rahatsız olunca duphalac şurup içiyorum. O da aşırı tatlı 🤢 umarım çözülür problemin.