babylion123 Merhabalar 22+3 üm bu hafta doktora gittiğimde suyun hafif fazla çikolata, hamur işi, pilav yeme dedi çok tedirgin oldum böyle bişey yaşayan var mı neler yaptınız? Zararı nedir tam olarak bilmiyorum
Yigitinannesiyim babylion123 Benim şekerim var o yüzden suyum fazla doktorum balon gibi düşün bir hacmi var daha sonra patlıyor bu da öyle suyun fazla olursa erken gelir erken doğum olabilir demişti
Eliifs babylion123 banada aynısını dedi. Panik yapma sadece söylediği şeylerden uzak dur düzgün beslen inşallah sağ salim alırsın kucağına
Acemianneee08 babylion123 panik yapma canım 24 haftalık olunca şeker yüklemesi yaptır. Bende de aynı durum vardı 21. Haftada suyun biraz fazla dedi . Un hamur işi şeker hatta tuz bu tarz şeylerden uzak dur pirinç patates. Diyete uyduğun sürece toparlıyomuş sorun olmuyomş. Benm 24. Haftada şeker çıktı normalde hiç kilo almamştm 2.5 kilo aldm gebelik başından beri ama tamamen plasentaula alakalıymş gebelik şekeri o yüzden muhakkak yaptır
Miraras Yigitinannesiyim bende senınle aynı durumdayım 28+5 im bugun insulın baslandı rabbım zamanı geldıgınde doğum nasıp etsin hayırlısıyla kucagımıza alalım ınsallah cok korkuyorum
babylion123 Acemianneee08 çok teşekkür ederim ben hamilelik basından beri 11 kg aldım aslında kan tahlillerimi her ay düzenli yaptırıyorum bi sorun görünmemişti
Acemianneee08 babylion123 benmde tüm tahlillerim normal canım ama işte çıkınca çıkıyor şeker tamamen gebeliğe bağlıymş. Endokrin uzmanıula da görüştüm onda da 2 gebelikte de olmuş gebelik sonrası geçmiş