Çok heyecanlı garip hissediyorum şu anda normal doğum istiyorduk ama bebeğin kafası yukarıda ve açıklığım da yok 38 haftalığız şu anda ,bebek hareketleri biraz azaldı ve suyumuz da azalmaya başlamış o yüzden beklemeye gerek yok dedi doktorum riske atmayalım dedi çok heyecanlıyım 😞😞