Humus 32 haftalik hamileyim. Ve erken dogum riskim war. Sandalye. Yoktu Sehpanin ustune oturayim dedim. Bes dakka sonra ayaklari ayrildi. Ve yere dustum popomun ustune. Kemigim acidi ama karnimi vurmadm. Bnm gibi yasayan war mi. Bebek hareket ediyor. Bilemedm. 🤷🏻♀️
Ozge1008 Humus 12 haftalıkken banyoda düştüm canım. Hemde popomun üstüne. Düşüşümü hafiflettim kendimce. Çok şükür bir sorun olmadı ama sende de sorun olmaz diyemem. İnşallah iyidir bebişin🙏🏻
Haticeyldrm25 Canım çok geçmiş olsun umarım bişey olmamıştır ama tedbiri bırakmamak lazım bi baktırsan mı kendine ne olur ne olmaz
Humus Haticeyldrm25 bilmem bi panikle gitmek istemedim bi kndimi dinleyim dedim duruma gore gideyim o zman 🤷🏻♀️
Humus Haticeyldrm25 aniden gelirmi iste onunbilmedgmden korkuyorum. Kanama bisey yok cok sukur. Yeni oldu ya 😞 Hareketleri normal die icim rahat ama biraz suphelenirsem gidecegim. Tesekkur ederim 🙏🏻
Humus fatos2404 ewet bilinmez bi durum. Acaba dusen war mi merak ettim yazayim dedim. Neler yasayan war ne gibi bisey olurdu acaba doye 🤷🏻♀️
Humus Ozge1008 sanada cok gecmis olsun canm. 🙏🏻 Cok sukur bisey olmamis. Biraz gecti panigim icim rahat oldugu icin gidesim gelmiyor 😊
Ozge1008 Humus teşekkür ederim canım benim. Annemde beni korkutmuştu kanaman olur leken olur falan diye şükürler olsun yaşamadım hiçbirini. Bende tansiyon sorunu var ödüm patlıyo yığılıp kalcam bi yerde diye😁
Humus Ozge1008 bi isaret yok smdilik cok sukur 😊 yaa korkma canm allah ayrdim eder bize inslalah 🙏🏻🙏🏻 Oyle boyle ha bugun atlattim ha yarini atlattim diye diye geciyor iste 🤭😊