İlk oğlu mu bende trabzonda devlette yaptim. Çok memnundum. Simdi ikinciye izmirdeyim gene devlete konyrole gidiyorum dogumuda devlettte düşünüyorum. Maddi anlamda sıkıntımız yok çok şükür ama o kadar para vermek anlamsiz geliyor. Sonucta devletin hastanesi doktorunu iyi seçersen hastanede donanimliysa ucretsiz yapmak daha iyi