Duyguuuu0 Tabii ki gebelik şekeriniz olup olmadığını öğrenmek için. Şüphelendiği şeyler olabilir. Olmasa bile birçok doktor rutin olarak yapmayı uygun görüyor. Yaptırmak istemiyorsanız şeker ölçüm cihazı alıp evde şekerinizi takip edebilirsiniz. Sadece açlık tokluk için kan verdim, bir şey çıkmadı, diyenler oluyor ama işin gerçeği, şeker yüklemesi yapılmadan yapılan açlık, tokluk kan şekeri ölçümleri hiçbir şey ifade etmiyor. Her gıda şekeri fırlatmıyor çünkü.