Şöyle bir sıkıntım var ve kafama çok takıyorum. planlı sezeryan doğurmak istiyorum fakat 38. Haftam bayrama denk geliyor. Doktorum tatile gidebilir.bebeğimde bir sıkıntı yok. Doktor Gitmeden 37. Haftamda doğursam yani 36+5 gibi bir sıkıntı olur mu bayramdan hemen önceye denk geliyor. Çünkü bayramda sancılanıp kadın doğumun acilinde doğuracağım diye korkuyorum. Sonuçta hamileliğim boyunca gitmiş olduğum bir doktor var , alışılmışlık var e tabi özel de muayenede o kadar para döktüm. Bayramda sancılanmaktan çok korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım