Merhaba kızlar iki gündür kafama takmaktan uyuyamadım doğru dürüst gogüslerdeki hassasiyet gitti resmen normalde olsa takmam belki ama bir kayıptan sonra insan okadar takıntılı hale geliyorki elinde olmadan sürekli doktora gidip arayıp rahatsi etmek istemiyorum utanıyorum cunki ama çokta üzülüyorum sürekli kontrol ediyorum kan geldimi gelicek mi iyice pskolojisim bozuldu 19. Hafta bitmek üzere hissetmiyorum da hareket buda ayrı uzuyor.😔