Deletedmom_7 evet cnm gittim gerçekten çok iyi bir doktor gitmenizi tavsiye ederim bu kadar uygun fiyata yapmasının sebebini de söyledi ekonomik durum ortada insanlara yardımcı olmak için bu kadar uygun yapıyorum dedi ve herşeyi ayrıntılı inceledi ve makinaları son derece güzel. İsteyenler gönül rahatlığıyla gidebilir hatta ben bir kaç kere daha gitmeyi düşünüyorum. Zaten herşeyi ayrıntılı şekilde yazıp dosya halinde veriyor.