Benim de 12. Haftadayken çok fena ağrıyordu, belimden aşağı kısım, Kalça ile bel arası yani. O sıra çok kilo artışı da yoktu. Doktorum fizik tedaviye yönlendirdi, iki ayrı sefer gittim. İlkinde gittiğim kadın doktor sırtıma belime dokunup o eklemleri eliyle muayene etti sonra biraz kaymış dedi. Ben anlayayım diye muhtemelen öyle bi şey dedi. Ben de soru sormadım pek, uzandım egzersiz yaptırdı kollarımı bacaklarımı belli hareketler yaparak kaldırıp tekrar kontrol etti. gebelik var diye çok zorlayamadım, %100 olmadı ama bi daha olursa yine gel dedi. Gerçekten çıktığımda bile rahatlamıştım Allah razı olsun ondan. Ama tekrar dayanamayacak duruma geldiğimde il dışındaydım orda bi fizik tedavi doktoruna gittim, adam sadece yüzüme bakıp internetten çıktı verdi, gebelikte ağırlıktan dolayı normal, bu egzersizleri yap dedi. O egzersizlerle rahatlamadım pek, ama youtubedan egzersiz bulup yaptım kötü oldukça. Pilatese başladım, kedi-deve egzersizini önerdiler. Şurdaki egzersiz de rahatlattı linki atabildim mi bilmiyorum ama youtubeda ece vahapoğlunun “hamilelerde kuyruk sokumu ve siyatik ağrısı için egzersiz” diye bi videosuna denk gelmiştim. Bunu da yaptım bu da iyi geldi. Az da olsa rahatlatıyor ama tamamen geçmiyor ne yapsam da. Ben de normal olduğuna kendimi inandırıp öyle ağrı arttıkça bu egzersizleri daha sık yapmaya başlıyorum. Şuan 22. haftadayım. Allah yardımcımız olsun 💚