Meltem28 Merhaba anneler, 20 haftalık hamileyim ve dün kovid testim pozitif çıktı, bir kez ateşim çıktı, lütfen yaşayan varsa yardım etsin halsizliğimi nasıl atlatabilirim ❓
minikportakal Meltem28 bende senin haftalarında oldum canım eşim sürekli mandalina portakal suuu sıktı tavuk suyuna çorba içtim bol su içtim eklem agrılarım çıktı sadece 2 defa parol kullandım o kadar
dnz_dnz Meltem28 ben de iki hafta önce atlattım. Kan alındı mı sizden? Kan pıhtılaşması ihtimaline karşı kan sulandırıcı iğne veriyorlar onun dışında bir ilaç vermiyorlar hamilelere. Benim öksürük olduğu için hafif bir antibiyotik de kullandım. Birkaç günde geçti çok şükür. Bol su ve meyve lazım
Meltem28 alonee ben ateşle acile geldiğim için hastanede kalmamı önerdiler, bende istemedim, evdeyim şükür ateşim kalmadı ama vücüdüm yorgun hissediyorum
Vildan23062015 dnz_dnz Hangi antibiyotiği kullandınız aceba banada verdiler bi tane antibiyotikle mide koruyucu ilaç
dnz_dnz Vildan23062015 sef 500 mg. Bitene kadar kullandım öksürük geçti. Antibiyotik konusunda çok önyargı var ama doktor veriyor sonuçta. Enfeksiyon bebeğe ilaçtan çok daha zararlıymış. Benim çabuk geçti kullanınca
Vildan23062015 dnz_dnz aynen doktor veriyor ama nedense antibiyotik verince bide hamile olunca ister istemez kuruntu oluyor annelik işte