Kızlar merhaba hamileliğimin 20. Haftasından beri tüm çabalarıma rağmen oğluma memeyi bıraktırmadım 31 haftalık oldum halen devam ediyor işin tuhaf kısmı sütten de kesilmiş gibiyim çok çok çok az bir miktarda geliyor doyuracak bişey değil emzik gibi kullanıyor aylardır gece ve öğlen uykusuna dalarken sonuç olarak benim gibi olan var mı kafamda deli sorular var lütfen tecrübeli anneler yazar mısınız? belli ki doğuma kadar devam edicek böyle ne yaptıysam olmadı çatlayacak şekilde ağlıyor gece sabaha kadar uyumuyor vermezsem :(( Doğum sonrası süreci merak ediyorum sütümün gelmesine engel olur mu bu durum ve nasıl bir yol katetmeliyim? yenidoğan bebeğimin etkilenmesini istemiyorum ilk gelen süt çok önemli beslenmesinde biliyorum lütfen bilgilerinizi paylaşır mısınız?