ErdoganGamze Hanımlar ben 14 haftalığım, karnım gerneştikçe iğne canımı atıyor. Hatta çoğu zaman kanıyor. Birgün kol, birgün göbek şeklinde gidiyorum. Göbektwn artık vurmamayı düşünüyorum. Sorum şu, birgün kol birgün bacak şeklinde ilerlesem olurmu. Bacağa vuranı duymuştum ama yine de size sormak istedim. Bu şekilde kullanan varmı
Bltkrn ErdoganGamze 17 haftalığıM bende kullanıyorum karındam yaparken yavaş yavaş yap iğneyi bir anda çekme benim doktorum sadece kol ve karından tavsiye etti bacakta daha hareketli olduğu için iğne daha çabuk yayılıyormuş yavaş yayılması lazımmış
Senay74 ErdoganGamze 30 haftalığız.başından beri kullanıyorum.kol ve bacaktan dönüşümlü yapıyorum.kollarda hal kalmadı artık.bacaklarda öyle.ama yapacak bisey yok.doktor 3 bölgeden rahatlıkla vurabilirsin dedi.fakat göbek baya gerildiği için olmuyor tabiki.kol ve bacağa devam
pelin47 ErdoganGamze Ben yapıyorum bacak ve göbek şeklinde ilerliyorum. Buz uygulayın 2 3 dk vuracağınız bölgeyi soğutun çok yavaş ilacı verin yaparken acele etmeyin. Birde havasını almayın ilacın geri çıkmaması morarmaması için önemli en son havayıda verin yani göreceksiniz çok daha az acıyacak
gokcekutay Hamileliğimin başından beri kullanıyorum, göbeğim büyüdükçe koldan yaptım, bir gün sağ birgün sol kol olarak, bacaktan hiç cesaret edemedim çok fazla varislerim olduğu için 😳 ama sıkıntı olacağını düşünmüyorum, yine de doktorunuza danışın🙏🏻
ErdoganGamze gokcekutay Randevum 10 gün sonra. O süre zarfında göbekten vurmak istemiyorum belki o şekilde kullanan vardır. Bekleyelim bakalım. Teşekkür ederim yorumun için 😊
ErdoganGamze pelin47 Başından beri hep havasını alarak yapıyordum. Herşeyi geçtim karnıma batırırken çok acıyor gergin olduğu için..
Dygsacli Aynen 19.haftadayım başından beri göbekten yapıyorum zorlanmaya başladım morluklar oluyor koldan hiç yapmadım😐😐
Esra43bkr Hamileliğimin başından beri kullanıyorum başlarda göbekten vuruluyordum karnım büyüdükçe kol dan ve bacaktan vuruluyorum bna göre bacak en az can yakıcı
tudux Kızlar merhabalar , benim konu ile ilgili başka bir sorum olacak sizlere .oksaparın yanında coraspirinde kullanıyormusunuz ? Benim daha önce iki kere gebelik kaybım oldu . Mthfr A12.. olan homozigot , Paı -1 heterozigot çıktı . Doktorum hamile kalınca hemen oksapar 400 lük başladı .geçen hafta keseyi ve bebeği gördük . Oksaparın yanında bana coraspirin başlamadı .benim kilom için sadece iğne yeterliymiş …şimdi biraz tedirginim .sadece iğne yeterli gelir mi acaba diye
ErdoganGamze tudux Hem iğne hem ilaç aynı anda kullananlar var. Doktorunuzu dinleyin bence tedirgin olmayın. Homozigot ileri derece bildiğim kadarıyla.
boymomyz tudux benimde aynı cıktı hamile değilim ama doktor burdan bise olmaz pıhtılaşman yok dedi yolladı sırf bunun için özele gitmiştim . Simdi hamile kalmaya korkar oldum kürtajda uyutulmadım uyuşturulmadım bir daha kayıp yaşamaktan korkuyorum
tudux ErdoganGamze hayır yanlış anladınız galiba :) Doktor bana coraspirin başlamadı .Sadece iğne kullanıyorum .Acaba yetersiz mi gelir diye endişeleniyorum .
ErdoganGamze tudux Ha evet uykulu halimle yanlış okumuşum🤭 Canım doktorun zaten uygun olanı vermiştir. Bende 4 binlik kullanıyorum. Kan sonucuma bakarak verdi. Çok şükür 14.haftaya kadar geldik. Öncesinde iki düşüğüm vardı. Yani burdakiler hayır yetmez derse ne yapacaksınız doktor mu daha iyi bilir başkası mı 😊
tudux ErdoganGamze tabiki burdakilerin dediklerine göre bir şey yapamam .Sadece meraktan işte .o zaman sizde sadece iğne mi vuruluyorsunuz oksapar.benimde daha önce iki kere kaybım var .beni çok iyi anlıyorsunuzdur insanın elinde olmuyor sürekli bi tedirginlik oluyor acaba ne olacak ne yapabilirm diye .İnşallah Allahın izniyle sağsalim kucağımıza alırız bebişlermizi
Aymilanin_kardesi ErdoganGamze sadece kolun etli yerinden devam edin bende iki kutu kullandım sürekli kullanım da bacak yada kol devam edin