aysesakaryaa Kızlar kötü durumdayım sağa sola yAtmaktan ellerim uyusuk 10 gündür artk dayanacak gibi değilim benimle aynı durumda olan var mı ?
Mrsde aysesakaryaa benimde ellerim ayaklarim ödem toplamaya basladi sanirim sisiyor özellikle uykudan uyandigimda davul gibi resmen cok acıyor ve eklemlerin agriyor resmen ayriyetten tatli tatlida kaşınıyorlar. Valla cok canim yaniyor hayırlısıyla günümüz dolsada bebislerimizi alsak kucağımıza
Cennet-Kokulum aysesakaryaa Benim ilk hamileliğim de öyle olmuştu magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyormuş doktorunuza gidince söyleyin ona göre ilaç yazar. Geçmiş olsun.
daphnesmomm aysesakaryaa maalesef ben de en az 1 aydır bu dertten muzdaribim,gündüz bile uyuşukluğum oluyor. Magnezyum ilacı kullanıyorum ama hiç bir etkisi olmuyor valla🙄
BlueLove Benimde böyle uyuşuk gibi degilde uyaninca ellerimin eklem yerleri ağrıyo sanki saatlerce ellerimin üzerinde ağırlık kalmış gibi parmaklarım aciyo