Erol yaaa geçmiş olsun öyle çok mu sancın :( bende 37+4 oldumm
Benim arada sırada adet ağrısı gibi oluyor ama öyle dayanılamayacak gibi olmuyor, sadece göbek fıtığım çıktığı için gebelikte ekstra zorlanıyorum maalesef, mide bulantısı yanması koku hassasiyetim de cabası dua edelim birbirimize de rabbim hayırlısı ile versin evlatlarımızı kucağımıza