ArasAnt2016 Üç bucuk aylık hamileyim 3 gündür griple boguşuyorum portal suyu ve çorbalar içiyorum mağlum ilaç alamıyorum bi önerisi olan var mı?🤪😘
Imasleeper ArasAnt2016 yatağa girip sırılsıklam terleyip bi duş alıp geri yatmak bi kaç tekrardan sonra düzeldim ben çok şükür 🙌
MMmerve_ ArasAnt2016 sorma bıde bogaz agrısı var bende son ayımda hasta olmadan atlatıyım dıyodum ama maalesef tamda son ıkı hafta kala grıp oldum:( zencefıl ıhlamur bal lımon kaynatıp ıcıyorum ıkı gundur hafıf bı toparlanma var
Yesim619 ArasAnt2016 Buhar banyosu çok iyi geliyor valla üç günde anca atlattım neler icmedimki portakal suyu,ıhlamur, limonlu çay, özellikle de bol su içtim
ArasAnt2016 Ya evet ilaçsız atlatmak istiyorum ballı tarcınlı süt deniyorum bide akşam yatmadan içicem bakalım