34 haftalık doğum yaptım bebeğim bugün itibari ile tam 1 haftalık 2250 gram doğdu ve 7 gün içinde hiç kilo almadan 2 kiloya düştü. Normalde 35 haftalıklsrı taburcu ediyorlar ama bizim kilomu hep düştüğü için taburcu etmiyor doktor ve daha da düşerse tekrardan damardan besleme yapacak şuan ben anne uyum servisindeyim her 3 saatte bir gidip emzirmeye ve şırınga ile sütümü veriyorum. Ne uyku ne dinlenme hiçbişeye vaktim kalmıyor aklımı kaybedecepim ne olur yardım edin napacağım ben