ikili trizomi 18 bende de riskli çıkmıştı detaylı ultrason u bekledim ben hiçbir belirti bulguya rastlanmadı. Eğer ki olsaydı amniyosentez yaptırıp bebeği aldıracaktım maalesef ki yaşama uymayan bir hastalık oluyor. İnşallah sizinde öyle olur bebeğiniz sağlıklıdır. Tarama testlerinin bir kesinliği yok o bir kaç hafta bana zehir olmuştu şahsen inşallah sağlıklıdır minik🤲🏼🤲🏼