Gamzecemal ben de özelden takipliyim ama şehir hastanesine de gidiyorum hamilelikte bakımları pek ilgili olmasa da doğum anı şans eseri gelen doktor ve ebe iyiyse sen de iyi oluyorsun. İki kuzenimde orda doğum yaptı odalar özel sana ait orda direk doğum yapıyorsun zaten refakatçi yanında kalıyor doktorun iyiye denk gelmesine bağlı maalesef heryerde olduğu gibi