Gamzecemal 33+1 olduk ayakta is yaparken cok zorlaniyorum bacagima surekli kramp girio kiz bekliyorum ilk bebegim olacak rabbim kismet ederse sizlerde nasil dunya guzeli anneler 💗
Melos12 Gamzecemal benim miğde yanmam çok var ve bütün resmen karnımın indiğinin farkındayım bağdaş şeklinde zor oturuyorum ve 34 haftalık olucam kız bebiş bekliyorum kramp konusuna gelirsekte bi kaç gündür sol bacakta oluyor heleki yataktayken
ebrucbsmz Gamzecemal benim de 33+0 oldu hamileliğim, ayakta iş yaparken belim çok ağrıyor, ayaklarım zaten hep ödemli.. benim de ilk hamileliğim, kızım olacak inşallah.. o melekler için her şeye değer, çoğunu geride bıraktık zamanın Allahın izniyle 😊🤲🏻
Melekk-911 Gamzecemal bizde 33+0 hafta Dünden beri bir yere toplanıyor taş kesiliyor sanki ağrıyor o bölge . Neden böyle oluyor anlamadım .sizlerde de var mı kızlar ?
1122334455 Aynı durumdayım yatsam yatamiyorum kalksam kalkamıyorum beter bir haldeyim 🥰🥰 ama olsun surda son 4 hafta kaldı bitti çok şükür 🤲 benim ikinci gebeliğim kızım olucak ilkinde birşey anlamadım bunda herşeyin tadını aldım çok Şükür şimdi sıra sağ salim gelmesinde 🤗 sözde sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🤲
Gamzecemal 1122334455 aminn allah razi olsun cumlemiz insallah rabbim sag salim kucagimiza almayi nasip etsin 😚
Melos12 Gamzecemal amin canım oğlumda bacak ağrım çoktu bundada vardı ama kramplar başladı bakalım çarşamba kontrolüm var
balkupummm Bende 33+3 😍 kramp hiç olmadı ama topuklarımın üzerinde durunca sanki iğnenin üzerine basıyor gibiyim ve sırtım belim çok ağrıyor yemek iş yapınca 🥺 yapmayınca da olmuyor tabi. Ve sürekli rüyamda doğurduğumu görüyorum 😂😂😂😂😂