Ulkermadn spinal ve ya genele gore durum bi tik değişiyor kendi tecrubemi anlatayim genel oldum
Bol bol yorulmadan yürümeye ozen gosterdim hic bas agrim olmadi onunla uğraşmadim dolayisi ile bebekle daha sakin kafayla ilgilenebildim. Bebegin besigini olabildigince en ust kademede tutmakta fayda var cunku ne kadar az egilir kalkarsaniz dikis yeriniz daha az aciyor 1 hafta sonunda yuz ustu uyuyabiliyordum ben, dus alirken yara bolgesini lifleme vs yapmadim olabildigince nemli bezle sildim oralari hep ama ilk gunden itibaren her gun dus aldim 2 haftanin sonunda gayet rahat sekilde hayata devam ediyordum her gun muhakkak bi kase corba icmeye ozen gosteriyordum bol sivi tükettim kabizlik yasamamak icin hep kuru kayisilari sicak suya koyup bekletip icerdim
Fazlasida zarar bebekte ishal olabilir sizinle beraber çünkü kararinda uyguladim