Hepinize hayırlı ramazanlar gebişler. 37+0 ım şuan. Ve son 10 dakikadır çocuk karnımda itiştire kakıştıra mahvetti beni. Doğumun habercisi olabilir mi. Biraz daha hoplarsa zaten çıkacak. Karnım sağa sola çekiliyor resmen. Kasıklarıma da aşırı baskı yapıyor batıyor. Bu bir doğum belirtisi mi. Bu kadar durmadan hareket etmezdi hiç.