Melisaa5 Kızlar sahuru beklerken konuşalım,adetime 2 gün var,yarın test yapsam kesin sonuç çıkarma,bide eğer gecikirse kaç gün geciktikten sonra yapayım
Gozdgn Melisaa5 erken testler var onlarda çıkıyor 2 gunluk bile olsa bebek sonuc veriyor ben normal test kullanmistim cikmadi tekrar hastalığım gecikince yaptim cikti
Damla1995 Melisaa5 eger varsa silikte olsa vikar ama hemen belirmesi lazm bekledikce cikanlar dogru sonuc vermiyor.. gun gecmesi genel olarak 5 gun gecmrsi gerek deniyor. Ama hamileysen 1 gun 2 gun 3 gun hic farketmiyo cikiyor benm iki oglumdada ole oldu. 3.ye hamileyim 2 gun gecti yaptim iki tane kirmizi vizgi cikmksdi. Ama gorumcemden biliyorun 3 gun kala yapti ve pembemsi belirmisdi hemen.
Beyhanertekin Bende 2 gün kala kaset test yaptım silik çıktı 3 gün geçtikten sonra bidaha yaptım kıpkırmızı çizgi çıktı
karat Benim 2 gün geçmişti öyle yapmıştım. Adet döngün düzenliyse ya da en fazla 1-2 gün oynuyorsa bence şimdi de yapabilirsin.
karat Melisaa5 o zaman sabah yap direkt uyanır uyanmaz ilk idrara çıkışında sonucu merak ettim şimdi hadi hayırlısı
ayshe54 Melisaa5 ay güzel haberler verin inşaAllah 🤲🏻☺️ Ben heyecandan uyuyamayıp gece 3te yapmıştım 😅